HPI pokazuje rajdowego klasyka

Data publikacji: 2025-03-25
Kultowe podwozie WR8, która zasłynęło z realizacji przepięknych replik rajdowych samochodów Kena Block, dzisiaj pokazuje kolejną, wyjątkową swoją odsłonę. HPI przedstawia Forda Escorta RS Cosworth z 1996 roku.
HPI po raz kolejny zmusza swoich wielbicieli do wizyty w aptece lub w przychodni pierwszego kontaktu. Już samo oglądanie nowego wcielenia WR8 powinno być wcześniej skonsultowane z farmaceutą lub lekarzem. My ryzykujemy - odpalamy stronę z prezentacją nowego Forda Escorta RS Cosworth na platformie WR8.
Ford Escort z 1996 roku, w klasycznych pomarańczowo-czerwonych barwach Repsol, to rajdowa legenda doskonale znana ze światowych odcinków specjalnych WRC. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych samochodów rajdowych z tamtych lat. Czy jest lepszy sposób na rozszerzenie ulubionej przez fanów platformy WR8 niż ten ponadczasowy Ford Escort RS Cosworth z grupy A!
Pod oficjalnie licencjonowaną i słynną repliką nadwozia Forda Escorta, podwozie WR8 FLUX jest oparte na monster trucku HPI Bullet RC, co oznacza, że jest niezwykle wytrzymałe i może znieść prawdziwe lanie na drodze i poza nią! WR8 FLUX jest napędzany potężnym silnikiem bezszczotkowym 3700KV i wodoodpornym regulatorem obrotów obsługującym 3S, dostarczając moc przez wytrzymałe metalowe dyferencjały i w pełni łożyskowany wał napędowy 4WD z monster trucka Bullet.
Dzięki autentycznej geometrii zawieszenia rajdowego, olejowym amortyzatorom i wyjątkowo grubym wahaczom będziesz cieszyć się wyjątkową kontrolą, zarówno na szutrze, jak i na asfalcie. Dodatkowo, wysokiej jakości opony z miękkiej mieszanki i oryginalne koła rajdowe zapewnią, że Twój model nie tylko będzie działał, ale także zwróci na siebie uwagę, gdziekolwiek się wybierzesz!
HPI Racing WR8 wyposażony jest w funkcje zaprojektowane w celu zwiększenia trwałości, niezależnie od tego, czy jeździsz po torze, czy po trudnym terenie. Obejmuje on duży prześwit, płytę poślizgową, piankowy przedni zderzak, zoptymalizowaną geometrię zawieszenia w stylu rajdowym, osłony przeciwwstrząsowe, owiewki i wiele więcej. Jest to idealna maszyna do ścigania się z przyjaciółmi na odcinkach specjalnych czy rallycrossowych torach.
Ta oficjalnie licencjonowana replika Forda Escort RS Cosworth została zaprojektowana z rozstawem osi 300 mm, aby pasowała do podwozia WR8. Wykonana z wytrzymałego poliwęglanu karoseria formowana jest z dwóch części i ręcznie wykończona barwami repliki z 1996 roku. Posiada również oświetlenie LED. Doskonale oddaje ducha oryginału, jednocześnie przenosząc karoserie HPI Racing na wyższy poziom.
Pod maską pracować mogą dwa potężne silniki: elektryczny, bezszczotkowy Flux 3700kV lub spalinowy G3.0 kręcący się do 32.000 obrotów!
Rozwiązania:
- Oficjalnie licencjonowany Ford Escort RS Cosworth z 1996 roku
- Wysokiej jakości realistyczne felgi i opony rajdowe
- Bezszczotkowy silnik FLUX FLX10-3663 3700Kv
- Wodoodporny regulator prędkości FLX10-3S802 obsługujący zasilanie nawet 3S!
- skala 1/8
- podwozie WR8 wzorowane na Monster Trucku Bullet
- Wodoodporne serwo
- Zamknięty odbiornik
- Aluminiowe podwozie o grubości 3 mm z centralnym balansem masy
- Napęd na 4 koła dla doskonałej kontroli
- Wydajny i wytrzymały wał napędowy
- Przednia płyta ślizgowa z wytrzymałym piankowym zderzakiem
- Kompozytowe usztywnienia podwozia dla lepszego wyczucia jazdy
- Wytrzymałe 4-biegowe mechanizmy różnicowe wypełnione olejem
- Aluminiowe wieże amortyzatorów z przodu i z tyłu
- Olejowe amortyzatory typu coil-over z regulacją wysokości zawieszenia
- Przednie i tylne stabilizatory dla doskonałego prowadzenia
- Duży prześwit umożliwiający jazdę po większości nawierzchni
- Osłony przeciwbłotne tylnych amortyzatorów zapobiegają gromadzeniu się brudu
- Szybki dostęp do wszystkich najważniejszych punktów serwisowych
- Podwójny układ kierowniczy
- Krzywkowy układ wspomagania
- Wszystkie śruby z łbem sześciokątnym
- Pełny zestaw uszczelnionych gumą łożysk kulkowych
- System radiowy 2,4 GHz
Wymiary, dane techniczne:
- skala 1/8
- długość: 485mm
- szerokość: 227mm
- wysokość: 172mm
- rozstaw osi: 300mm
- średnica opon: 80mm
- napęd 4x4
Ford Escort RS Cosworth z 1996 roku, homologowany do Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC), został zbudowany na skróconym podwoziu Sierra Cosworth i był dostępny jako samochód drogowy od 1992 do 1996 roku. Nasza replika pochodzi z Rajdu San Remo z 1996 r. Samochód zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej mistrzostw, wygrywając po drodze Rajd Indonezji.