HPI pokazuje rajdowego klasyka

Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8

Data publikacji: 2025-03-25

Kultowe podwozie WR8, która zasłynęło z realizacji przepięknych replik rajdowych samochodów Kena Block, dzisiaj pokazuje kolejną, wyjątkową swoją odsłonę. HPI przedstawia Forda Escorta RS Cosworth z 1996 roku.

HPI po raz kolejny zmusza swoich wielbicieli do wizyty w aptece lub w przychodni pierwszego kontaktu. Już samo oglądanie nowego wcielenia WR8 powinno być wcześniej skonsultowane z farmaceutą lub lekarzem. My ryzykujemy - odpalamy stronę z prezentacją nowego Forda Escorta RS Cosworth na platformie WR8.

Ford Escort z 1996 roku, w klasycznych pomarańczowo-czerwonych barwach Repsol, to rajdowa legenda doskonale znana ze światowych odcinków specjalnych WRC. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych samochodów rajdowych z tamtych lat. Czy jest lepszy sposób na rozszerzenie ulubionej przez fanów platformy WR8 niż ten ponadczasowy Ford Escort RS Cosworth z grupy A!

Pod oficjalnie licencjonowaną i słynną repliką nadwozia Forda Escorta, podwozie WR8 FLUX jest oparte na monster trucku HPI Bullet RC, co oznacza, że jest niezwykle wytrzymałe i może znieść prawdziwe lanie na drodze i poza nią! WR8 FLUX jest napędzany potężnym silnikiem bezszczotkowym 3700KV i wodoodpornym regulatorem obrotów obsługującym 3S, dostarczając moc przez wytrzymałe metalowe dyferencjały i w pełni łożyskowany wał napędowy 4WD z monster trucka Bullet.

Dzięki autentycznej geometrii zawieszenia rajdowego, olejowym amortyzatorom i wyjątkowo grubym wahaczom będziesz cieszyć się wyjątkową kontrolą, zarówno na szutrze, jak i na asfalcie. Dodatkowo, wysokiej jakości opony z miękkiej mieszanki i oryginalne koła rajdowe zapewnią, że Twój model nie tylko będzie działał, ale także zwróci na siebie uwagę, gdziekolwiek się wybierzesz!

HPI Racing WR8 wyposażony jest w funkcje zaprojektowane w celu zwiększenia trwałości, niezależnie od tego, czy jeździsz po torze, czy po trudnym terenie. Obejmuje on duży prześwit, płytę poślizgową, piankowy przedni zderzak, zoptymalizowaną geometrię zawieszenia w stylu rajdowym, osłony przeciwwstrząsowe, owiewki i wiele więcej. Jest to idealna maszyna do ścigania się z przyjaciółmi na odcinkach specjalnych czy rallycrossowych torach.

Ta oficjalnie licencjonowana replika Forda Escort RS Cosworth została zaprojektowana z rozstawem osi 300 mm, aby pasowała do podwozia WR8. Wykonana z wytrzymałego poliwęglanu karoseria formowana jest z dwóch części i ręcznie wykończona barwami repliki z 1996 roku. Posiada również oświetlenie LED. Doskonale oddaje ducha oryginału, jednocześnie przenosząc karoserie HPI Racing na wyższy poziom.

Pod maską pracować mogą dwa potężne silniki: elektryczny, bezszczotkowy Flux 3700kV lub spalinowy G3.0 kręcący się do 32.000 obrotów!

Rozwiązania:

  • Oficjalnie licencjonowany Ford Escort RS Cosworth z 1996 roku 
  • Wysokiej jakości realistyczne felgi i opony rajdowe 
  • Bezszczotkowy silnik FLUX FLX10-3663 3700Kv 
  • Wodoodporny regulator prędkości FLX10-3S802 obsługujący zasilanie nawet 3S!
  • skala 1/8
  • podwozie WR8 wzorowane na Monster Trucku Bullet 
  • Wodoodporne serwo 
  • Zamknięty odbiornik 
  • Aluminiowe podwozie o grubości 3 mm z centralnym balansem masy 
  • Napęd na 4 koła dla doskonałej kontroli 
  • Wydajny i wytrzymały wał napędowy 
  • Przednia płyta ślizgowa z wytrzymałym piankowym zderzakiem 
  • Kompozytowe usztywnienia podwozia dla lepszego wyczucia jazdy 
  • Wytrzymałe 4-biegowe mechanizmy różnicowe wypełnione olejem 
  • Aluminiowe wieże amortyzatorów z przodu i z tyłu 
  • Olejowe amortyzatory typu coil-over z regulacją wysokości zawieszenia 
  • Przednie i tylne stabilizatory dla doskonałego prowadzenia 
  • Duży prześwit umożliwiający jazdę po większości nawierzchni 
  • Osłony przeciwbłotne tylnych amortyzatorów zapobiegają gromadzeniu się brudu 
  • Szybki dostęp do wszystkich najważniejszych punktów serwisowych 
  • Podwójny układ kierowniczy 
  • Krzywkowy układ wspomagania 
  • Wszystkie śruby z łbem sześciokątnym 
  • Pełny zestaw uszczelnionych gumą łożysk kulkowych 
  • System radiowy 2,4 GHz

Wymiary, dane techniczne:

  • skala 1/8
  • długość: 485mm 
  • szerokość: 227mm 
  • wysokość: 172mm 
  • rozstaw osi: 300mm 
  • średnica opon: 80mm 
  • napęd 4x4

Ford Escort RS Cosworth z 1996 roku, homologowany do Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC), został zbudowany na skróconym podwoziu Sierra Cosworth i był dostępny jako samochód drogowy od 1992 do 1996 roku. Nasza replika pochodzi z Rajdu San Remo z 1996 r. Samochód zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej mistrzostw, wygrywając po drodze Rajd Indonezji.

 

 

Autor: Redakcja

Galeria fot. HPI Racing Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 1 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 2 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 3 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 4 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 5 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 6 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 7 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 8 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 9 Rajdowy Ford Escort RS Cosworth od HPI na podwoziu WR8 - 10

OtoModel.pl - ogłoszenia modelarskie
Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2017r. O nas | Reklama | Magazyn [PDF] Nasze strony: Modelmania.pl | JazdaMiejska